Wednesday, November 25, 2009

Maaf lama tak Update...

Slm... sorry ar semua, lama aku dah tak update aku punye blog ni... entah lah, macam2 masalah aku hadapi kali ni... ye lah, pas aku habis bjar kat Up-c ni, nak kena kemas2 umah... letihnya kena kemas umh... ada tak sape2 nak tlg... ;) hehehe

masalah aku dgn sidia... aku pun tak tau lah dgn dia ni. skrg ni tak ada benda yg leh dibincang dengan dia. semuanya slh bagi dia. aku bukannya buat kptsn ikut ati aku je... sebab aku syg dia lah aku buat semua benda ni... aku cube buat yg terbaik untuk dia. tapi dia tak hargai pun apa yang aku buat, sedih... bile aku ckp, mst dia tak leh terima, cam tak leh dah nak terima apa yg aku kata. dia anggap aku buat semuanya tak kena dengan apa yang dia buat. tp aku buat itu semua untuk aku dan dia... tp... kalau dia syg aku, kita tgk lah cam ner... dia akan dtg bincang dengan aku... tap jika tiada. maksudnya tak ada jodoh lah antara kita...

No comments:

Post a Comment