Monday, November 16, 2009

Akhirnya Aku merdeka...

Hari ini bermulanya aku menyambut kemerdekaan terhadap keperitan minggu exam di upsi... hehehe (MERDEKAAAAAAAAAAAAA)... terus terang aku rasanya exam kali ni merupakan exam yang buat pertama kalinya aku rasa berdebar time nk p jwb... entah ar, mungkin sebab exam last aku kat sini. tp alhamdulillah, aku dpt jwb semua exam aku dengan penuh yakin biarpun esok nak exam mlm 2 baru nk bace... (biasa lah budak laki lah katakan). tp Entah ar, aku tak dpt nak simpulkan cam ner perasaan aku yang sebenarnya... ye lah, semuanya ada dlm diri ni, perasaan Merdeka, gembira sebab dah hbis exam, kadang2 sedih pun ada. ye lah ni exam yang terakhir yang aku amik di Upsi... meklumlah, pasni aku dah tinggalkan Upsi ni. cam x cye aku akan meninggalkan Upsi... tp x pe ar, nanti aku citekan pasal Upsi k, aku nak rehat gile2 mlm ni past beberapa hari kepala aku dibebani oleh exam dan mslh dengan... hehehe.

No comments:

Post a Comment