Thursday, November 12, 2009

Buku atau ...

Haha... Slm semua...
  • Cam biasa aku bgun hari ni... (x tau nak wat pe)... hari ni jumaat, seperti hari2 jumaat lain (aku hnya duduk termenung smp tgh hari tunggu nk p smbgy jmaat). time2 cm ni byk dok hbskan dgn dgr lau n baca paper... (lau x beli aku baca ikut tenet je, hehehe "mls nk kuar" :))
  • Selalunya aku p sarapan pg, tp hari ni enth la... (tak de mood ar). nk membaca...? mgrt je bg aku bc buku time cam ni (heheh, wlpn aku tgh mnggu exam) tah ar, exam kali ni rasanya tes yg pling aku rasa cam tak de pape perasaan (cm x de exam) :p . mana taknya, esok nk exam... mlm 2 br nk mula mbca n jd cm org gile... bernotA2 aku salin wat nota kecik (bukan wat toyol k) hahaha. yg x tahannya, hbs satu buku aku baca dlm masa stgh hari... '' nk x nk kena baca, nk exam lh katakn''. tp ok lh exam kali ni, aku leh jwb n rasa penuh yakin kuar pas jwb exam (x sbr nk tunggu kptsn kuar). la ni tinggal satu paper lg pd 16 hb ni... paper isu2 hubungan Antarabangsa... paper ni lg aku tak tau pe yg aku bjar, dak2 lain aku pon rasa cm 2. hehehe... tp doa2 kn lh aku leh wt k...
  • k ar, nti aku cite lg... nk mbaca... hahaha :)

No comments:

Post a Comment