Thursday, November 12, 2009

Lama benar tiada kabar daripada aku...

SLm semuA...

Sori la, lama aku tak update blog aku ni... :P
Maklumlah aku tgh minggu exam ni... la ni tinggal lagi satu paper je pada 16 hb ni. Paper yg aku pun x tau nak komen cam ner... hahaha :).
paper yg dah lepas dpt aku simpulkan leh lah gak, nak kata susah tak lah sgt... tp berbaloi lah dgn stdy aku yg esok nk exam, mlm 2 baru jadi org gila duk membaca... hahaha. (padan muke aku) nak tau, ni lah kali pertama aku kat upsi rasa nak demam sebab stdy last minit. mana taknya, time tidor aku terganggu gile... lagi2 time exam undang2 Malaysia pada 12 hb iaitu hari ni ar... aku just tdr 3 jam je nak katakan... mula baca jam 11 mlm pas bepistiwa tunggu apai... aku msk tdr jam 1 lebih n bgn jam 4pg... rekod terbaru 2, bagun pagi gile... hehehe. tp alhamdulillah, hasi usaha stdy cam 2, aku leh jwb dlm exam yg aku leh katakan tak bersedia... nanti sma2 lah kite tunggu keputusannya. hahahaha


1 comment: