Tuesday, October 27, 2009

Upsi Oh Upsi...

Arrrr...
Slm semua..., hari ni brmulanya tugas aku mengejar semua org... hahah. pagi2 lagi dah siap2 p fakulti, p amik slip exam... Cori kat Yek kena teman aku p amik... Pas p amik slip, aku p jmpa En krol... almaklum lah, masalah yg ada lom selesai... entah bile lah nak selesai...

Masalahnya aku la ni tak de penyelia nak pantau untuk pratikum aku... Dah lah hari 2, nama aku n yat je yg tak ada sekolah. last2 aku sendiri p ULM cek sendiri. la ni penyelia lak tak de... masalah2x...

APA leh WAT....

Bile jmpa en krol... aku dpt tau dah ada penyelia. tau tak sape..? itu dua2 prof. yg akan selia aku... hahah.. nak wat cam ner... kena lah aku siap sedia tol2... maklumlah, dua2 prof nak bagi markah. tak leh main2... doa2kan aku k moga dpt wat time prof.2x ni dtg nanti... arrrrrrrrrrrr..

1 comment: