Friday, October 30, 2009

Kesibukkan ku...

SLm semua...

cORI ar semua... lama tak Cite ttg aku sejak dua menjak ni... (hehehe)
Maklumlah, bz Cikit ar kat sini. DUk memenuhi Kekosongan aku minggU ni...
Nak membaCA blom masuK dlm SenaraI. seNIn dpN baru nk MUla membacA. Hehehe...
kali Ni aku nak dok cite aPA benda yg aku wat dari hari Khamis sMp Mlm nI...

Khamis Pg smp ptg... (Aku p Berkelah)
pagi2 lagi aku dah siap2 nak p picnic, jam 10 baru gerak rupenya... hahaha.Ramai 2 yg p, smpai 21 org dak2 aku p sane... tempatnya dkt KALumpang... (kalau lau korang tau) kat sane keja aku just menjadi peserta... jwpannya makan n makan... hahaha ( Thanks kat member2 yg anjurkan). ye lah, dpt aku isikan masa aku yg terluang ni yg sedang keseorang (heheh)...



Ada lah wat bakar2... yg penting aku just tlg mkn je hahahaha.


Khms Mlm... (Pukul Memukul)
Hahahah, jgn slh anggap laK... Bukan Gaduh. Mlm 2, dak2 uMAh aku n daK2 umh Sewa LAGi satu ajaK maIN bdmTOn... Punye Lah dah laMA tak maIn... rasanYA sem ni baru LAh pertama KAli kita org maIN bdmtn... HAHAH, bukan Tak Nak main, kita org ada Byak games Baru yg kite org wAT... Mlm 2 cam BiasA aku main dgN GigiH laH katakan... hahah kamI mula Jam 8 smpai Jam 11.30 mlm baru balik. Punya laH lama nak bagitau... ByK games gak Lah katakan aku Bedal MLm 2... maklumlah game plg Aku minat dlm IDOp ni...

Sebelah Ni lah pemain2 yg dpt Turun Pada mlm 2... hehehe ada gaya tak JAdi pemaiN negarAAAAAAAAAAAAA.........


Dismping duk main bdmtn, kaki n tgk aku n pon dok gatal lak time 2... habis aku dok panjat tembok wat wallclimbing... heheh nasib lah... dak2 lain pun dok turut serta...

ada Gaya tak...? hehehe.


Habis semua games, kite org duk lepak minum2 smp jam 1 pagi... hahaha. smpai umah apa lagi, terus TDRRRRRRRR zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




HAri JUMAat...
cam Biasa... bagun pg n basuh baju, n p byr bill kat TM net... tgh hari p mana lagi... p jumaat lah... hehehe, belah Petang aku p main bdmtn lagi... heheh abg j tak puas hati dia kalah mlm semalam... jd ajak lagi main ptg jmaat 2. heheh. kami belasah lagi, dari jam 3 ptg smp jam 6 lebih main bdmtn... hehehe (nak dikatakan punya bz lah jmaat 2, smp mkn pun aku terlupe. dari pagi smp jam 8 aku tak mkn pe benda pon hari ni...)

Mlmnya kami mkn ramai2... kat mana...? kat KFC.... hahaha. maklumlah, hari2 akhir napi keja KFC... leh dpt lebih... heheh, mlm 2, napi siap kasi umh aku bw balik kentang putar dlm 20 bekas untuk mkn kat umah lagi... hahah, thanks kat napi yg budiman... kami balik dengan gumbira......









3 comments:

  1. haha.blog masih dlm pembinaan utk menjadi blog yg mantap sial..hahha.aku tgh kumpul bhn2 utk masukkan dlm blog aku.hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hoho... ekau tnyo den psl wallclimbing hr tu, utk msuk dlm blogla yo??? haha

    ReplyDelete