Sunday, October 25, 2009

Tentang diri ku...

Slm semua...

Sebenarnya aku pun tak tau nak tulis apa. tp rasanya elok aku mulakan dengan memperkenalkan diri aku dulu kepada semua...

Nama diberi Mohammad Khairil bin Mohd Isa, lahir 5 hb 09 1986 bersamaan dengan 1 hijrah tahun aku tak ingat lah. (hehe) dalam kalender Islam. lau nak tau gak, tolak lah sendiri k. umur baru mencecah 23 tahun.

la ni aku tinggal dengan fmly di seda pinggiran putra d kajang betul2 bersebelahan dengan putrajaya. masuk ni dah kali ke 4 aku berpindah randah mengikut fmly aku... Ye lah, yg pertama aku menetap d Kg Nakhoda (batu caves), sekarang dah tak macam kg... padat dengan penduduknya n pembangunan yang pesat, pas 2 aku pindah ke Taman Jasa Utama (Selayang) betul2 bawah ampangan batu. situ lah tempat aku bermain2... p mancing, p panjat bukit n macam2 lagi, pas2 dalam umur aku 15 tahun aku pindah ke Sg. Abong dekat Muar (bandar Maharani) Johor. dalam umur aku menjangkau 16 tahun, aku pindah ke Putrajaya n lau tak silap aku lah, dalam umur aku 21 baru lah aku pindah ke umah yang aku duk skrg. Nak dijadikan cerita, punya lah banyak pindah, banyak pengalaman yang aku dapat n tak banyak kawan yang aku ada. heheh. entah lah, mungkin aku dulu jns yg kurang bercakap n bergaul.

Pelajaran aku...
Banyak gak lah sekolah yang aku masuk sebab fmly byk berpindah. hehe
mula2 sekolah
1) Tadika Al amin. (zaman dak2 lah katakan)
2) SK Sungai Tua (Batu Caves) - Sebelah pagi
3) Sekolah Agama Al-Amaniah (Batu Caves) -Sebelah petang
4) Sekolah Agama Rakyat (Kg. Nakhoda, mula darjah 3 smp darjah 6)
5) SMK Sg. Kertas (Tingkatan 1 n 2)
6) SMK St. Andrew (Muar, Ting 3)
7) SMK Putrajaya Presint 8, Just awal ting. 4)
8) SM. Teknik Gombak (Ting 4 n 5)
9) SMK Putrajaya Presint 8, (masuk balik sekolah ni, time 2 ting 6 atas n bawah)
10) UPSI (Universiti Pendidikan Sultan Idris, Tanjong Malim)

Rasanya cukup lah setakat ni k, nanti sebarang perkembangan akan disusuli.. heheh

3 comments:

  1. percubaan pertama...

    hemoih2...
    selamat berblog..

    ReplyDelete
  2. welcome to .....(isi sendiri)
    selamat menjadi blogger yg aktif dan x angat2 taik....(isi sendiri)
    heheh

    ReplyDelete
  3. haha... thanks kepada anda semua.

    ReplyDelete