Monday, October 26, 2009

hari yg membosankan

Slm semua... jam 4.37 ptg


hari ini bermulanya hari kedua aku update blog aku ni... hari ni aku masih lagi dalam minggu stdy week... hari prtama yang boleh dikatakan sebagai hari nak membaca. (he he) tapi entah lah, mood nak membaca ni masih blm ada lagi. satu hari aku dok umah je, tak tau nak wat pe. maklumlah, lau kat umah sewa aku, byk benda yg aku leh wat... lagi2 ramai member2 di sana. ni kat umah tak tau lak nak buat apa... satu hari ni keja aku dok tgk video, dgr lagu, basuh baju n tdr... hahah...

membosankan... aku bukan jenis yg leh duk diam je. nak kuar p jln, ptg sikit kot aku p. tp tak tau lah nak p ngan sape... member kat sini..? ada ke? haha. tak lah, semua tak balik lagi. maklum lah, semua still stdy lagi. cam aku lah katakan. Gf...? usah nak ckp, tak tau nak komen apa... tgk lah cam ner nanti... k lah, nanti mlm aku smbg lagi, nak siap2 p mana2 leh p. lama dah tak jln kat ptjya ni. nak p keliling n pusing2 jab. nak menghabiskan masa yg byk ni. sok aku nak balik tanjong malim... besnya duk kat sane. byk benda aku leh wat. hua... papai semua.

No comments:

Post a Comment